Followers

NUFFNANG

27 May 2012

Nak Terbang Lagi Sempena Anniversarry Ke 11 ....








Assalammualaikum dan salam sejahtera ... Apa khabar anda semua rakan-rakan pembaca sekalian ...


Dokumen perjalanan semua dah tersedia ... Cadang nak terbang lagi sempena meraikan "Anniversarry Ke 11 Tahun" ...Syukur dengan rezki dari "NYA" melalui usaha pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal memberi peluang untuk saya dan family pergi melancong lagi ... Maklum sahaja lah dengan mood cuti sekolah selama 2 minggu nie ... Destinasi nyer tunggu esok esok laaa untuk dikongsikan ... Inilah minat yang saya senantiasa usahakan untuk dipenuhi .... Doa dan harapan saya agar semua urusan dipermudahkan oleh "NYA" untuk melihat keindahan bumi "ALLAH" ini ... InsyaAllah !





Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !


Jika anda sudah membeli sendiri di Pejabat Public Gold ... Sewaktu untuk mengisi borang menjadi Dealer ... Jangan lupa tuliskan nama saya sebagai "Introducer" tauuuuuu ...

Nama: Ir. Abdul Razak Bin Haji Kamarudin
PG Code: PG 6751






Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal, ingin mendapatkan khidmat nasihat mahu pun strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
+6 019 66 22 909
Whatsapp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
27/05/2012








2 comments:

Anonymous said...

Salam Ajak,

Semoga bisness terus maju,

Tahniah dan selamat menyambut aniversari, Semoga bahagia selalu.

PELABUR EMAS PERAK said...

wsalam ... kak .. timo kasih atas ucapan dan doa ... saya amat amat hargai ...