Followers

NUFFNANG

8 May 2012

Sengkek ... Cam Ner Nak Beli Emas !






Assalammualaikum dan salam sejahtera ... Bersua kembali rakan-rakan pembaca yang budiman lagi saya hormati ...



Tempohari saya dapat panggilan daripada seorang pembaca blog ini yang bertanyakan kepada saya dengan soalan begini ... "Ajak ... dah lah saya "sengkek" ... cam ner nak beli emas atau perak ?" ... Itulah butiran pertanyaan beliau ... Betoi lah turrr ... Jika dah "sengkek" ... Bagaimana nak beli logam emas atau logam perak ... Ohhh yer ... Kenkawan tahu ker maksud "sengkek" turr ... Maksudnyer tak der wang yang mencukupi lahh ...


Macam gini lah pandangan saya ... Macam mana sekali pun anda "sengkek" ... Anda perlu berusaha untuk memperbaiki perancangan dan pengurusan kewangan anda sendiri ... Jika anda tak mahu perbaiki ... Siapa lagi yang mahu perbaiki kan ... Betoi kan !!! ... Jika anda dah tahu anda "sengkek" ... Maka berusahalah untuk perbaiki keadaan ... Seperti contoh ialah buat kerja "partime" yang boleh menambahkan pendapatan dan di dalam masa yang sama ... Cuba lah untuk mengurangkan perbelanjaan kepada perkara-perkara yang kurang penting seperti kurang kan menonton wayang atau kurangkan merokok dan sebagai nyer ... Apabila dah ada duit lebihan ... Maka berusahalah untuk membeli logam emas tulen fizikal atau logam perak tulen fizikal ... Kerana memiliki logam berharga ini akan membuat kan nilai simpanan anda akan meningkat mengikut tempoh tertentu ... Ini lah salah satu cara untuk menggandakan simpanan anda ... Fikir-fikir kan pandangan saya ini supaya anda tidak "sengkek" lagi ...








Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !






Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal, ingin mendapatkan khidmat nasihat mahu pun strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
019 66 22 909
WhatsApp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
08/05/2012











5 comments:

- dieyana - said...

betul tu, sy pun 'sengkek' juga, tp saya laki bini, cuba berusaha utk mendapatkan sekeping. Alhamdulillah, ia sangat2 berguna ketika kami benar2 memerlukan wang. Tukarkan saja emas dgn wang kertas....

Encik Bedak Sejuk said...

Waa... saya student lagi, tengah kumpul wang ni, baru terpikir nak melabur emas. huhu

Myra Jay said...

My hubby pun sekarang dah berjinak-jinak simpan emas tulen ;)

Bila sengkek kami gadai emas tu dan bila ada duit tebus balik ;)

PELABUR EMAS PERAK said...

student pun boleh belajar untuk simpan emas ... simpan sket sket ... bila sesak ... gadai or jual balik .. betoikan

PELABUR EMAS PERAK said...

myra ... idea baik turr ... cam tur jugak dengan saya ... heheheeee