Followers

NUFFNANG

20 May 2012

Ajak ... Kau Dah Berubah Lahhh !






Assalammualaikum dan salam sejahtera ... Moga anda semua ceria pada hujung minggu ini ...


Pada hari ini saya menerima pertanyaan melalui "private message facebook" bertanyakan satu soalan berbunyi begini ... "Ajak ... Kau dah berubah lahhh" ... Agak-agak nyer apa yang berubah tentang diri saya ... Terkejut jugak dengan kenyataan begitu ... Nak tahu berubah tentang aper ... Tak lain tidak bukan ialah tentang celoteh saya tentang "gold" lahh ... Asyik-asyik entry berkaitan tentang "emas" ... Betoilah turr kerana minat saya buat masa ini ialah membaca dan berkongsi idea berhubung dengan "emas" ... Itulah sebab saya selalu bercakap tentang emas ... Saya berpandangan bahawa ilmu sedikit yang saya ada dan sedikit pengalaman tentang pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ... Saya kongsikan dengan anda semua sebagai rakan setia pembaca blog ini ... Jika tulisan saya ini membosankan ... Saya tidak boleh berbuat apa-apa kan ... Harap-harap dengan penjelasan ini memberikan sedikit penjelasan tentang persoalan tersebut ... Saya cuba nak tegas kan di sini bahawa tiada niat saya untuk menunjuk-nunjuk atau bersifat riak dengan tulisan dan entry sebelum ini ... Tetapi apa yang saya perolehi adalah hasil daripada keuntungan pelaburan logam emas tulen fizikal yang saya laksanakan ... Yang paling utama ialah niat saya untuk berkongsi sesuatu yang amat-amat berfaedah kepada anda semua ... Betoikan ?







Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !







Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal, ingin mendapatkan khidmat nasihat mahu pun strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
+6 019 66 22 909
Whatsapp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
20/05/2012








2 comments:

- dieyana - said...

kita sembang2 atas dasar mahu kongsikan sesuatu yang baik kan... yang tak suka tu tentunya belum sedar akan kepentingan menyimpan emas ni ... ermmm... moga dibuka pintu hati orang yang tak suka tu....ehheheh. (Hanya Allah Taala yang mengetahui keikhlasan Ir Ajak...insya-Allah)

(dieyana suka blog ni, nk sembang2 emas, tak pandai, tapi cuba berusaha utk mendapatkan ilmu2 yang berguna ini...insya-Allah...)

PELABUR EMAS PERAK said...

dieyana ... terima kasih atas sokongan ke atas blog ini ... saya sekadar berkongsi sedikit ilmu yang ada ... insyaallah ...