Followers

NUFFNANG

31 May 2012

Amoi Vietnam Pun Minat Kat Anak Aku ...






Assalammualaikum dan salam sejahtera ... Apa khabar rakan-rakan pembaca sekalian ... Tentu ramai di kalangan kita sedang merancang-rancang untuk mengambil cuti rehat sempena cuti sekolah nie ... Maklum ajer laa ... Majlis perkahwinan sahabat handai dan saudara mara akan berlangsung pada hujung minggu ini ...


Saya masih berada di mood bercuti bersama family di Bandar Ho Chi Minh di Negara Vietnam sejak hari Ahad lepas ... Banyak lokasi telah di kunjungi ... Wahhhh nampak nyer anak anak aku jadik perhatian di kalangan amoi amoi Vietnam laa ... Mereka suker sangat mengusik dan nak bergambar dengan anak anak aku ... Agak agak nyer muka anak anak aku nie ader mirip bebudak Vietnam agak nyer ... Malah anak anak aku jugak menjadi model kepada pelancong-pelancong Malaysia yang mintak tolong "sukat" kan baju dan seluar untuk membeli pakaian untuk anak-anak mereka yang di tinggal kan di Malaysia ... Maklum lah kebanyakan yang datang dari Malaysia tidak membawa bersama anak-anak ... Maybe sukar untuk membeli belah agak nyer ... Saya memang dah jadik tradisi bahawa melancong mesti membawa bersama anak anak bersama walaupun kekadang mereka "meragam" tetapi itulah hakikat yang terpaksa saya terima ... Itu lah salah satu sebab agak nyer anak anak saya menjadi perhatian di kalangan masyarakat Vietnam di sini ... Tambahan pulak mereka kata aku nie "orang kaya" kerana memiliki "4 orang anak lelaki" ... Bagi mereka ada kepercayaan bahawa "4 orang anak lelaki" adalah simbol "kekayaan" ... Saya pun amat percaya bahawa anak anak adalah simbol kekayaan saya sebagai seorang pelabur logam emas tulen dan logam perak tulen fizikal ... Cam gini lah aktiviti saya sebagai seorang pelabur ... Heheheeeeee







Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !


Jika anda sudah membeli sendiri di Pejabat Public Gold ... Sewaktu untuk mengisi borang menjadi Dealer ... Jangan lupa tuliskan nama saya sebagai "Introducer" tauuuuuu ...

Nama: Ir. Abdul Razak Bin Haji Kamarudin
PG Code: PG 6751






Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal, ingin mendapatkan khidmat nasihat mahu pun strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
+6 019 66 22 909
Whatsapp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
31/05/2012


2 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

membuat ku tak sabar nk fly!hehehe..

PELABUR EMAS PERAK said...

asalam ... alahh bukan nyer lama lagi ... kurang dari 2 purnama ajer ... heheheeee