Followers

NUFFNANG

6 June 2012

Untung Emas ...Terbang Ke Vietnam Plakk !








Assalammualaikum dan salam sejahtera ... Doa dan harapan saya agar anda semua berada di dalam keadaan sihat sejahtera selalu di samping keluarga tersayang ...


Hari ini saya ingin berkongsi lagi ceriter tentang "Untung Emas ... Melancong Ke Vietnam Plakk" ... Inilah destinasi keluar negara ke 2 saya pada tahun ini ... Pada bulan Febuari yang lalu saya dan keluarga berkesempatan ke Bali Indonesia (nak baca ...sila klik di sini ...) dan pada musim cuti persekolahan ini penghujung bulan Mei terbang ke Vietnam ... Sebagaimana entry saya yang terdahulu bahawa salah satu aktiviti saya dan keluarga adalah minat untuk melancong ... Cara untuk memenuhi tujuan ini ialah dengan hasil keuntungan daripada pelaburan logan emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal membolehkan saya berbuat sedemikian ... Jika hanya mengumpul daripada hasil gaji bulanan ... Kadang kadang tidak sempat kerana banyak keperluan yang perlu ditunaikan pada setiap bulan ... Walaupun harga semasa emas adalah turun dan naik ... Yang syokkk nyer pada waktu harga turun pun boleh buat untung ... Apatah lagi pada harga menaik ... Nak tahu cara nyer ... Hanya "personnel coaching" ajer dengan saya ... Hehehheeeeee ... Layan lah gambar-gambar percutian saya dan keluarga di Ho Chi Minh City Vietnam ...





dokumen perjalanan dah tersedia ...




dah check in di Lcct Sepang ...




departure hall di Lcct ...



di dalam kapal terbang ...




di dalam kapal terbang ...




bekfas nasi lemak di dalam kapal terbang ...




bekfas nasi briani di dalam kapal terbang ...




minuman di dalam kapal terbang ...




just landed di Airport Vietnam ...




menunggu kenderaan di Airport Vietnam ... 




Cuaca cerah di "Ho Chi Minh City" ...





sekitar di "Ho Chi Minh City" ...



bilik hotel bajet ....





anak-anak bekfes coco crunch jer di hotel ...




bekfes di hotel penginapan ...






kopi "o" Vietnam ...





bekfes roti ...





lunch di "Halal Saigon" ...




lunch di "VN Halal" ...



lunch di "Mamak Bombay Halal" ... 





"Nasi Vietnam" ...




 lunch di "Halal Four Season Restaurant" ... 



"Ben Thanh Market" ...






amoi Vietnam bergambar dengan anak anak aku ...




bergambar kenangan di muziun ...




di hadapan "Masjid Saigon" ...




di hadapan "Russian Market" ...



bergambar di hadapan "Post Office Ho Chi Minh City" ...




aku n wife ....



di "Saigon Square" ...




wife aku soppink di "Ben Thanh Market" ...




sempat temankan wife aku ke "spa n massage" ...



di kaunter check in ...



dah check in di Airport Vietnam ... nak balik sudah ...






 

Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !


Jika anda sudah membeli sendiri di Pejabat Public Gold ... Sewaktu untuk mengisi borang menjadi Dealer ... Jangan lupa tuliskan nama saya sebagai "Introducer" tauuuuuu ...

Nama: Ir. Abdul Razak Bin Haji Kamarudin
PG Code: PG 6751







Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal, ingin mendapatkan khidmat nasihat mahu pun strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
Call
SMS
+6 019 66 22 909
Whatsapp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
06/06/2012

2 comments:

Unknown said...

bestnya ..huhuhuu ...nak pergi jugak .. :( ..xnak bawak saya ? haha

PELABUR EMAS PERAK said...

jomm... syok terbang ke sanun