Followers

NUFFNANG

7 May 2012

Bakal Pelabur Emas Dari Negara Singapore ...







Assalammualaikum dan salam sejahtera ... Apa khabar anda semua rakan-rakan pembaca sekalian ... Hari ini merupakan hari Isnin iaitu hari pada awal minggu ... Masing-masing kita semua sibuk dengan urusan masing-masing ... Pada awal pagi tadi juga, banyak lokasi yang mengalami hujan yang lebat ... Malah jalan raya juga di tol PLUS Sungai Besi yang saya lalui agak sesak pagi tadi terutama nya untuk menuju ke Ibu Kota Kuala Lumpur ...


Pada hari ini saya ingin berkongsi dengan anda semua dengan aktiviti saya pada semalam cuti hari Ahad ... Saya telah bertemu dengan kenalan saya dari Negara Singapore di sebuah hotel terkemuka di Ibu Kota Kuala Lumpur di Lokasi Bukit Bintang ... Kenalan saya ini merupakan seorang pembaca blog saya ini dan kenalan rakan "facebook" saya ... Saya berkesempatan untuk berkongsi dengan mereka tentang ilmu pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ... Sewaktu bersembang-sembang sambil menikmati secawan kopi expresso ... Saya juga berkongsikan cadangan strategi yang boleh dipraktikkan untuk menjana keuntungan dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ... Daripada riak muka dan cara pertanyaan soalan-soalan kepada saya pada petang semalan ... Saya yakin dan percaya bahawa kenalan saya dari Negara Singapore ini akan bakal menjadi seorang pelabur logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ... Ini bermakna juga bahawa dengan perkongsian ilmu di dalam blog ini sudah membuka satu lembaran baru  bagi rangkaian "PELABUR EMAS PERAK" untuk mempunyai rakan di negara jiran .... InsyaAllah moga segala jalan akan dipermudahkan oleh "NYA" ... Amin ! 








Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !







Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal, ingin mendapatkan khidmat nasihat mahu pun strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
019 66 22 909
WhatsApp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
07/05/2012






No comments: