Followers

NUFFNANG

28 May 2012

Saya Pun Nak Bercuti Gakkk ....







Assalammualaikum dan salam sejahtera ... Apa khabar rakan-rakan pembaca sekalian ...



Semangat anak-anak saya bangun awal pagi untuk pergi ke Airport LCCT Sepang ... Selesai sahaja sholat subuh di rumah ... Kami sekeluarga bertolak dari Seremban untuk menuju ke Sepang ... Sempena musim cuti sekolah ini ... Saya sebagai pelabur logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal pun nak bercuti gakkk ... Saya sudah mohon dari awal lagi untuk cuti rehat daripada bosss ... Cam tur lah untuk bawa anak-anak pergi bercuti ... Suasana di Airport LCCT pun agak sibuk pepagi nie ... Maklum lah semua penumpang ada tujuan dan destinasi masing-masing yang ingin di tuju ...





Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !


Jika anda sudah membeli sendiri di Pejabat Public Gold ... Sewaktu untuk mengisi borang menjadi Dealer ... Jangan lupa tuliskan nama saya sebagai "Introducer" tauuuuuu ...

Nama: Ir. Abdul Razak Bin Haji Kamarudin
PG Code: PG 6751






Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal, ingin mendapatkan khidmat nasihat mahu pun strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
+6 019 66 22 909
Whatsapp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
28/05/2012


No comments: