Followers

NUFFNANG

29 May 2012

Just Landed ...






Assalammualaikum dan salam sejahtera ... Apa khabar rakan pembaca sekalian ...


Sewaktu saya menulis ini ... Saya dan keluarga sudah berada di Bandar Ho Chi Minh di Negara Vietnam ... Ini lah kali pertama saya dan keluarga menjejaki kaki ke negara ini ... Anak anak saya suker betoi apabila menaiki pesawat kapal terbang ... Kami  hanya menaiki pesawat tambang murah Airasia sahaja ... Anyway ... Saya rasa terpanggil untuk mengucapkan syukur ke hadrat "NYA" kerana memberi peluang kepada saya dan keluarga untuk menikmati peluang sebegini ... Yang penting hasil usaha sebagai seorang pelabur logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal adalah amat berbaloi-baloi ... Tak caya ... Cuba lah jadik seorang pelabur ! ! !






Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !


Jika anda sudah membeli sendiri di Pejabat Public Gold ... Sewaktu untuk mengisi borang menjadi Dealer ... Jangan lupa tuliskan nama saya sebagai "Introducer" tauuuuuu ...

Nama: Ir. Abdul Razak Bin Haji Kamarudin
PG Code: PG 6751





Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal, ingin mendapatkan khidmat nasihat mahu pun strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
+6 019 66 22 909
Whatsapp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
29/05/2012

No comments: