Followers

NUFFNANG

15 May 2012

Mentor Pelabur Emas ...










Assalammualaikum dan salam sejahtera ... Bersua kembali kita pada hari ini ... Sewaktu menaip ini saya berada di Bandar Kuching Sarawak ...


Pada entry pada hari ini ... Saya ingin berkongsikan dengan rakan-rakan pembaca setia yang budiman sekalian dengan tajuk "Mentor Pelabur Emas" ... Gambar di atas menunjukkan saya berada di samping "Mentor" iaitu "Tuan POKLI" dan "Tuan FAIZAN" ... Saya berpandangan bahawa apabila kita berhasrat untuk membuat sesuatu yang baru ... Kita memerlukan bimbingan dan tunjuk ajar daripada seseorang yang telah berpengalaman di dalam sesuatu pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ... Termasuk lah saya juga mempunyai "Mentor" di dalam mereliasasikan impian saya sebagai seorang pelabur logam emas tulen fizikal yang mantap ... Saya belajar daripada mereka yang telah berjaya ... Terutama kita dengan jelas dapat melihat bahawa segala tindakan yang mereka telah buat membuah kan hasil yang memberansangkan iaitu telah terbukti berjaya ... Apa nak susah kita perlu berpikir-pikir panjang ... Tiru ajer lahhh apa yang mereka telah buat ... Bahasa mudah sekarang selalu menyebut perkataan ini kan "Copy Paste" lah ... Betoikan ?


Ambil lah peluang untuk mendekati mereka yang telah berjaya dan menimba ilmu serta pengalaman mereka ... Tapi lebih sempurna jika mendapat "direct coaching" ... Jika anda rakan-rakan pembaca yang budiman memikirkan bahawa saya boleh memberi manfaat kepada hasrat anda untuk menjadi seorang pelabur logam emas tulen fizikal dan mendapatkan "direct coaching" daripada saya ... Jangan segan silu untuk hubungi saya yer ! ! !





Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !







Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal, ingin mendapatkan khidmat nasihat mahu pun strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
+6 019 66 22 909
WhatsApp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
15/05/2012







2 comments:

Izwa Kamaruddin said...

org kayooo!!

PELABUR EMAS PERAK said...

insyaallah ... sama sama kiter berdoa ... amin