Followers

NUFFNANG

11 May 2012

Sedapppp ... Emas Public Gold !







Assalammualaikum dan salam sejahtera ... Bersua kembali dengan semua rakan-rakan pembaca pada pagi Jumaat hari ini ... Doa dan harapan saya agar kita semua akan dipermudahkan segala urusan dan dibuka kan pintu-pintu rezeki untuk kita semua ... InsyaAllah !



Hari ini saya ingin berkongsikan dengan satu tajuk .... "Sedapppp ... Emas Public Gold" ... Kenaper saya berkata sebegitu ... Antara sebab nyer ialah transaksi urusniaga dengan Syarikat Public Gold adalah mudah dan menguntungkan kita sebagai seorang pelabur logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ... Semalam saya menerima panggilan daripada salah seorang pembaca blog saya ini ... Yang ingin berkongsikan informasi bahawa logam perak tulen fizikal berjenama "x" (jenama di rahsia kan) yang beliau beli kira kira 5 tahun yang lalu tidak dapat dijual semula kepada Syarikat Penjual kerana tidak dapat dikesan lagi ... Malah jika dijual di premis-premis kedai emas/perak akan menyebabkan "spread" yang amat tinggi ...


Itu sebab saya mengatakan bahawa membuat transaksi urusniaga dengan Syarikat Public Gold amat menguntungkan kerana "spread" yang rendah dan tetap serta boleh membuat transaksi pada bila-bila masa ... Malah transaksi juga boleh dibuat melalui "online" dan stok fizikal di bawa ke cawangan yang berhampiran atau boleh juga melalui mana-mana agen berdaftar dengan Syarikat Public Gold ... Tambahan pula Syarikat Public Gold telah beroperasi sejak tahun 2008 lagi dan masih beroperasi sehingga ke hari ini ... Sedappp kan ! ! !







Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !






Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal, ingin mendapatkan khidmat nasihat mahu pun strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
019 66 22 909
WhatsApp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
11/05/2012









1 comment:

ch000tz said...

heheheh sudah juga melabur dengan publicgold ni...rasa mcm nak lagi dan lagi dan lagi heheh