Followers

NUFFNANG

17 May 2012

Mas Kahwin ...







Assalammualaikum dan salam sejahtera ...


Seminggu lagi akan bermula cuti persekolahan iaitu mulai 26 Mei sehingga 10 Jun 2012 kira kira tempoh 2 minggu ... Lazim nyer apabila cuti persekolahan bermula ... Maka majlis perkahwinan saudara mara kita pun banyak yang berlangsung ... Betoikan ...


Cuma pada hari ini saya ingin berkongsi sedikit berkaitan dengan "Mas Kahwin" atau "Mahar" dengan menggunakan "Dinar Emas" ... Di dalam Agama Islam Mas Kahwin atau Mahar dibayar oleh pihak suami kepada isterinya ... Mas Kahwin merupakan hak isteri yang diberikan oleh suami dengan hati yang tulus ikhlas tanpa mengharapkan balasan sebagai tanda kasih sayang dan tanggungjawab suami ke atas kesejahteraan rumahtangga ... Dinar emas merupakan salah satu alternatif yang boleh difikirkan untuk digunakan sebagai Mas Kahwin ... Malah dengan dinar emas ini membolehkan nilai semasa meningkat dari tahun ke tahun ...






Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !






Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal, ingin mendapatkan khidmat nasihat mahu pun strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
+6 019 66 22 909
WhatsApp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
17/05/2012







4 comments:

- dieyana - said...

ha, betul tu, boleh buat mas kahwin... dah la kelass, yg penting, berbaloi-baloi..ihkhik

(boleh buat hadiah hari jadi, eniverseri jugak..hehe, tak payah pikir panjang nk cr hadiah.. tgh perasan eniverseri bulan 6 ni, kalau dapat dinar sekeping ...senyum smpi ke telinga..ahahah... entah2 dlm mimpi saje..heheh)

suwara entertainment said...

ya..saya juga mendpt emas logam 99.9 dari incik suami semasa bernikah dulu..alhamdulillah.. :)

PELABUR EMAS PERAK said...

dieyana ... insyaallah mimpi yang baik awak itu akan menjadi kenyataan ... saya doakan yer

PELABUR EMAS PERAK said...

sue ... bertuah awak yer ... dapat emas ... i like