Followers

NUFFNANG

9 April 2012

Untung Emas ... Melancong Ke Kota London ! ! !





Assalammualaikum ... Bersua kembali rakan-rakan pembaca yang budiman ... Doa dah harapan saya agar anda semua beroleh kesejahteraan yang abadi ... Entry kali ini saya nak ceriter lagi pasal hasil untung emas pergi melancong ke "Kota London" plakk ... Tak terlintas di hati dengan hasil keuntungan pelaburan logam emas boleh bawak family saya ke sini ... Maklum lah dengan gaji bulanan saya hanya cukup sekadar keperluan bulanan sahaja ... Anyway ... saya bersyukur ke hadrat "NYA" dengan peluang sebegini ... Layan gambar seterusnyer yerr ! ! !


Di salah satu stesyen keretapi "tube" ...






First time bawak anak-anak naik "tube" di Kota London ...





Menaiki feri menyusuri sungai sambil melihat pemandangan sekeliling yang indah ...




Berhampiran "London Eye" ... Pening-pening lalat coz saya gayat naik buaian yang tinggi ...kikikihhhh




Wife saya pun bergambar jugak ...





Penulis blog pun nak bergambar jugak dengan latar belakang "London Bridge" ...





Jalan-jalan di sekitar Kota London ... anak-anak sudah kepenatan ...




Kami gunakan pengangkutan awam "tren" untuk berjimat !




Anak-anak bersama "Uncle David"







Syokkan dapat berjalan-jalan bersama family ke Kota London ... Gunakan peluang dan ruang yang ada di sekeliling anda untuk meraih keuntungan di dalam pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ... Cubalah , saya sudi untuk berkongsi pengalaman  ! ! !




Sebarang kemusykilan dan pertanyaan ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
019 66 22 909
BBM PIN: 23 26 3d 2c


"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
09/04/2012













7 comments:

deqma129 said...

menarik!!

PELABUR EMAS PERAK said...

degma129 ... memang sangat menarik ..tq.

- dieyana - said...

Alhamdulillah...moga rezeki bertambah2 lagi.... dah lepas bayar zakat, baki duit yang masih bnyk, boleh bw anak2 isteri melancong kan..bestnya! ekceli dieyana ada juga beli emas ni, tp tak bnyk la, sekadar yang mampu, satu bulan, satu dinar..ada lebih2 beli jonkong sekeping, hehhehe.

PELABUR EMAS PERAK said...

dieyana ... terima kasih atas doa dan nasihat ... sekadar perkongsian ..tq.

Sidratul Muntaha said...

mcm berminat tpi patuh syariah tak?!
sekadar bertanya..

PELABUR EMAS PERAK said...

insyaallah ...usaha yang baik turr ..tq

Rohainah said...

wah best nya..~~ one day amoy akan ke sana..hehee