Followers

NUFFNANG

2 May 2012

Lepak Santai Bersama Rakan Pelabur Emas ...








Assalammualaikum dan salam sejahtera ... Bersua kembali kita pada hari ini ... Saya berpeluang mengambil cuti pada hari Isnin yang lalu kerana ingin mendapatkan cuti yang panjang di hujung minggu ... Maklumlah dengan mengambil cuti pada hari Isnin ... Maka akan dapat cuti panjang bersambung dengan hari cuti umum "Sambutan Hari Pekerja" ... Betoikan ? ...


Hari ini saya ingin berkongsi dengan rakan-rakan pembaca sekalian dengan aktiviti saya pada semalam sempena cuti umum ... Lepak santai bersama rakan-rakan pelabur logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal di kedai mamak jerrr ... Sambil bersembang-sembang pasal isu-isu semasa ... Kami jugak berbincang dan berkongsi idea serta pandangan tentang strategi untuk menjana kekayaan dengan logam yang bernilai ini ...


Saya juga berkongsi dengan rakan-rakan saya tentang peluang yang boleh kita ambil sebagai pekerja yang mempunyai pendapatan tetap setiap bulan ... Seharus nya kita perlu berusaha untuk mengasingkan sebahagian daripada gaji bulanan kita ke arah simpanan untuk keperluan atau kegunaan di masa hadapan ... Walaupun kadang kala agak sukar untuk kita berbuat sedemian ... Tetapi pada pandangan saya, perkara itu adalah wajib demi kebaikan kita untuk di masa akan datang ... Cuma isu nyer ialah apa jenis instrumen simpanan yang kita perlu pilih dan di dalam masa yang sama boleh memberi gandaan keuntungan yang lebih ... Pasti jika anda bertanya kepada saya ... Jawapan nyer tidak lain dan tidak bukan ialah logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ...


 



Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !





Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal, ingin mendapatkan khidmat nasihat mahu pun strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
019 66 22 909
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
02/05/2012

2 comments:

wahida said...

salam...

tengs drop by ur comment n following mine, dtg sini nak follow balik...nice blog!!

PELABUR EMAS PERAK said...
This comment has been removed by the author.