Followers

NUFFNANG

27 April 2012

Untung Pelaburan Emas .... Melancong Ke Kota Jakarta ! ! !






Assalammualaikum dan salam sejahtera ... Apa khabar anda rakan-rakan pembaca pada hari ini Jumaat ... Doa dan harapan saya selalu agar anda semua berada di dalam peliharaan dan lindungan dari "NYA" ... InsyaAllah !


Hari ini saya ingin berkongsi sesuatu yang bacaan yang santai dan ringan sahaja .... Entry kali ini saya ingin berkongsi lagi cerita berkaitan melancong bersama keluarga ke Jakarta dengan hasil keuntungan emas ... Tahun lepas juga saya berpeluang mengambil cuti dan menjejak kaki ke Kota Jakarta yang hiruk pikuk  dengan pelbagai karenah penduduk di sana ... Tapi menyeronokkan .... Layan lah gambar seterus nya ....




Bergambar di lapangan terbang Jakarta ...




Gelagat anak-anak sewaktu di lobi Hotel di Jakarta ...





Di hadapan Restoran Bumbu Desa ...





Makan-makan di restoran nasi padang ...






Layan wife soppink-soppink ...




Isteri sedang memilih baju untuk di bawa pulang ...





Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !





Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal, ingin mendapatkan khidmat nasihat mahu pun strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
019 66 22 909
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
27/04/2012



No comments: