Followers

NUFFNANG

30 May 2012

Lunch di Ho Chi Minh City Vietnam ...







Assalammualaikum dan salam sejahtera ... Bersua kembali rakan pembaca sekalian ...


Saya dan keluarga masih berada di Ho Chi Minh City Vietnam ... Hari ini lunch masakan melayu di restoran halal di sini ... Masakan nya boleh tahan lah ... Cuma harga agak mahal sket kerana "telur dadar 2 biji" pun berharga RM12 ... Masakan yang lain memang tinggi lah harga nyer ... Maklumlah sebagai seorang pelabur logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal walaupun sedang bercuti rehat ... Jika ada kesempatan mesti untuk menulis jugak untuk berkongsi pengalaman dengan kenkawan semuerrr walaupun bukan topik mengenai "gold" ... Tetapi sekurang-kurang nyer ada kaitan dengan aktiviti dan pengalaman sebagai seorang pelabur ... Betoikan ! ... Mungkin ramai di antara rakan pembaca yang sudah berkesempatan untuk sampai di sini dan mungkin juga ada yang merancang untuk datang ke sini ... Anywany ... Saya dan isteri memang suker untuk melancong nie ... Heheheheeee ...





Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !


Jika anda sudah membeli sendiri di Pejabat Public Gold ... Sewaktu untuk mengisi borang menjadi Dealer ... Jangan lupa tuliskan nama saya sebagai "Introducer" tauuuuuu ...

Nama: Ir. Abdul Razak Bin Haji Kamarudin
PG Code: PG 6751





Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal, ingin mendapatkan khidmat nasihat mahu pun strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
+6 019 66 22 909
Whatsapp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
30/05/2012


2 comments:

Izwa Kamaruddin said...

wahh..seronok nyer!saya pun mgkn akan kesana pada bln 7 nanti..

ape pun selamat ulangtahun yg ke-11 buat anda & isteri :) semoga terus berkekalan bahagia bersama sehingga ke akhir hayat,amin :)

PELABUR EMAS PERAK said...

asalam ... timo kasih atas ucapan dan doa ... syokk datang ke sini .. jenjalan