Followers

NUFFNANG

12 June 2012

Welcome On Board Sahabat Saya ...







Assalammualaikum ... Bersua kembali rakan-rakan setia pembaca blog ini ... Apa khabar pada hari  ini ... Doa dan harapan saya agar semua berada di dalam pemeliharaan "NYA" ... InsyaAllah !



Wowwww ... Tak sangka saya dengan perkembangan sekarang nie ... Ramai pulak sahabat-sahabat saya ingin mendapatkan khidmat nasihat daripada saya tentang pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal nie ... Samada menerusi komunikasi di laman sosial  atau pun melalui handphone ... 



Selepas mereka menerima penerangan dengan lebih lanjut dan terperinci daripada saya ... Kawan-kawan saya akan mengambil keputusan untuk menukarkan sebahagian daripada wang simpanan yang mereka miliki di bank ke bentuk logam emas tulen fizikal ... Lagi lewat menukarkan nyer ... maka lagi banyak terhakis wang simpanan yang ada disebabkan oleh inflasi ... Tak risau ker kenkawan semuerrr ??? ... Anda juga harus berbuat sedemikian jugakk ... Fikir kan yer !








Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !


Jika anda sudah membeli sendiri di Pejabat Public Gold ... Sewaktu untuk mengisi borang menjadi Dealer ... Jangan lupa tuliskan nama saya sebagai "Introducer" tauuuuuu ...

Nama: Ir. Abdul Razak Bin Haji Kamarudin
PG Code: PG 6751







Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ... Mahu mendapatkan khidmat nasihat dan strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini atau pun perlukan "direct personnel coaching" ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
Call
SMS
+6 019 66 22 909
Whatsapp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
12/06/2012

2 comments:

suwara entertainment said...

tahniah! teruskan perniagaan dlm pelaburan emas :)

PELABUR EMAS PERAK said...

sue ... terima kasih atas sokongan ..tq