Followers

NUFFNANG

8 June 2012

Dolar VS Gold ...







Assalammualaikum dan salam sejahtera ... Di doakan agar kenkawan rakan pembaca sekalian berada di dalam keadaan sihat sejahtera ... Hari ini Jumaat yang penuh barakah untuk kita semua ... Moga segala urusan kita pada hari ini dipermudahkan oleh "NYA" ... Amin !



Pada hari ini saya ingin berkongsi dengan kenkawan semua dengan satu gambar rajah di atas ... Cuba anda perhatikan betoi betoi garisan merah yang menurun dari tahun ke tahun ... Itulah hakikat yang kita perlu terima bahawa nilai wang kertas tunai atau simpanan di bank akan merosot nilai nya dari tahun ke tahun ... Walaupun terdapat pembayaran dividen dan bonus oleh institusi kewangan tetapi masih belum dapat mengembalikan nilai sebenar wang kertas yang kita simpan ... Cuba anda renung renungkan pada 10 tahun yang lalu dengan wang kertas RM1 (seringgit) berapa nilai nya dan cuba bandingkan dengan nilai wang kertas tersebut pada hari ini ... Sudah pasti nilai kuasa beli telah menurun dengan mendadak sekali ... Betoikan !


Dengan jelas dan nyata bahawa garisan hitam yang dari tahun ke tahun menunjukkan kenaikan yang memberansangkan itu adalah kenaikan nilai semasa harga logam emas tulen fizikal ... Saya tak perlu cakap banyak lagi dengan bukti ini telah menjelaskan segalanya tentang kebaikan menyimpan logam emas tulen fizikal ... Ambil lah peluang pada waktu sekarang ini untuk mengambil keputusan yang bijak demi kebaikan diri anda sendiri dan jugak buat keluarga masing masing ... "Suka Emas Cari Ajak" yer ..... Hahahahaaaaaaa ....






Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !


Jika anda sudah membeli sendiri di Pejabat Public Gold ... Sewaktu untuk mengisi borang menjadi Dealer ... Jangan lupa tuliskan nama saya sebagai "Introducer" tauuuuuu ...

Nama: Ir. Abdul Razak Bin Haji Kamarudin
PG Code: PG 6751








Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ... Mahu mendapatkan khidmat nasihat dan strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini atau pun perlukan "direct personnel coaching" ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
Call
SMS
+6 019 66 22 909
Whatsapp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
08/06/2012

No comments: