Followers

NUFFNANG

9 June 2012

Sedappp Giler ... Harga Emas Bakal Naik ! ! !








Assalammualaikum dan salam sejahtera ... Santai-santai bersama ahli keluarga masing-masing pada hujung minggu sebegini ... Minggu kedua musim cuti persekolahan ... Saya berada di Ipoh sebagai rutin bulanan melawat ibu dan adik-adik ...


Hari ini saya ingin berkongsi sedikit tentang maklumat yang saya perolehi daripada blog sahabat saya iaitu "SIFU PJ" ... Saya dah mintak izin daripada tuan empunya blog melalui "bbm mesej" untuk "copy paste" ... Cuba kenkawan perhatikan betoi-betoi carta graf di atas ... Pada segitiga berwarna merah pada carta di atas ... Bentuk yang sama telah terjadi pada tahun 2008 dan perkara ini telah berulang lagi berlaku dengan pattern yang sama pada pertengahan tahun 2012 ini ... Pada tahun 2008 harga emas jatuh disebabkan "krisis sub prima di Amerika dengan melibatkan matawang US Dollar" ... Pada pertengahan tahun 2012 harga jatuh adalah disebabkan "krisis Zon Euro melibatkan matawang Euro dan masalah kewangan di Negara Greece" ... Ini menggambarkan bahawa selepas berlaku sesuatu kejatuhan yang teruk pada harga emas ... Maka ini akan membawa kebarangkalian yang tinggi untuk menghasilkan momentum yang kuat untuk melonjakkan kembali harga emas ke paras yang pernah dicapai pada bulan September tahun 2011 dengan harga tertinggi ialah USD1920 / per 1oz ... Jadikan graf di atas sebagai panduan  yang mantap untuk membina keyakinan diri dan jiwa bahawa harga semasa logam emas tulen fizikal akan bakal melonjak naik dengan tinggi ... Apa lagi kenkawan ... Sedappp gilerr (aku pinjam daripada kata anak bongsu aku si "Adam") ... Tambah stok logam emas tulen fizikal dan jangan lupa untuk tambah stok logam perak tulen fizikal jugakkk ! ! !






 
Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !


Jika anda sudah membeli sendiri di Pejabat Public Gold ... Sewaktu untuk mengisi borang menjadi Dealer ... Jangan lupa tuliskan nama saya sebagai "Introducer" tauuuuuu ...

Nama: Ir. Abdul Razak Bin Haji Kamarudin
PG Code: PG 6751







Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ... Mahu mendapatkan khidmat nasihat dan strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini atau pun perlukan "direct personnel coaching" ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
Call
SMS
+6 019 66 22 909
Whatsapp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
09/06/2012





No comments: