Followers

NUFFNANG

13 June 2012

Simpan Rekod Transaksi ...







Bismillahhirrohmannirrohhim ...

Assalammualaikum dan salam sejahtera ...

Hari ini saya ingin berkongsi sedikit dengan rakan-rakan pembaca setia yang budiman dengan satu tajuk "Simpan Rekod Transaksi" jual dan beli logam emas tulen fizikal mahu pun logam perak tulen fizikal yang kita lakukan ... Dengan cara ini kita dapat memaksimumkan keuntungan yang akan kita perolehi ... Supaya kita dapat memantau harga yang kita beli dan setelah harga jual mengatasi harga beli ... Ini bermakna kita sudah mencatatkan keuntungan ... Maka keputusan dan tindakan boleh diambil untuk menjual logam emas tulen fizikal tersebut untuk menikmati keuntungan ... Jika kita tidak merekod semua transaksi yang kita lakukan ... Maka sukar untuk kita membuat keputusan samada untuk menjual atau menambah stok lagi ... Saya senantiasa menyimpan rekod pembelian dan penjualan semula agar saya dapat mengetahui berapa jumlah keuntungan yang saya telah perolehi ... Syokkk kira keuntungan transaksi emas nie ! ! !








Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !


Jika anda sudah membeli sendiri di Pejabat Public Gold ... Sewaktu untuk mengisi borang menjadi Dealer ... Jangan lupa tuliskan nama saya sebagai "Introducer" tauuuuuu ...

Nama: Ir. Abdul Razak Bin Haji Kamarudin
PG Code: PG 6751







Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ... Mahu mendapatkan khidmat nasihat dan strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini atau pun perlukan "direct personnel coaching" ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
Call
SMS
+6 019 66 22 909
Whatsapp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

Wassalam.

-Ir. AJAK-
13/06/2012

No comments: