Followers

NUFFNANG

4 June 2012

Sengkekkk ... Emas Penyelamat !






Assalammualaikum dan salam sejahtera ... Apa khabar kenkawan sekalian ...



Hujung minggu yang lepas agak sibuk skett sampai tak sempat nak cari idea untuk buat entry ... Teringat plakk dengan pertanyaan seorang rakan saya pada sembang sembang di kedai mamak ... Apa nak buat jika ada "emas fizikal" di tangan tetapi pada masa tersebut memerlukan tunai segera ... Maknyer anda sedang "sengkek" laaa ... Selain daripada anda menjual logam emas tersebut ... Anda ada alternatif untuk "pajak" logam emas tersebut untuk mendapat kan tunai segera ... Apabila sudah ada wang mencukupi maka tebus kembali emas tersebut ... Jika anda memiliki logam emas jenama Public Gold (PG) ... PG jugak menawarkan perkhidmatan tersebut di semua cawangan ... Inilah antara kebaikan logam emas tulen fizikal ... Jika anda sengkek ... Maka boleh pajak ... Emas adalah penyelamat ... Betoi kan !






Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !


Jika anda sudah membeli sendiri di Pejabat Public Gold ... Sewaktu untuk mengisi borang menjadi Dealer ... Jangan lupa tuliskan nama saya sebagai "Introducer" tauuuuuu ...

Nama: Ir. Abdul Razak Bin Haji Kamarudin
PG Code: PG 6751







Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal, ingin mendapatkan khidmat nasihat mahu pun strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
Call
SMS
+6 019 66 22 909
Whatsapp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
04/06/2012

No comments: