Followers

NUFFNANG

25 June 2012

Welcome On Board "Puan Rohani" ...








Bismillahhirrohmannirrohhim ...


Assalammualaikum dan salam sejahtera ...


Pada hari ini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan tahniah dan "welcome on board" kepada Puan Rohani dari Melaka yang telah mengambil keputusan yang tepat dan bijak untuk memulakan pelaburan logam emas tulen fizikal dengan jenama Public Gold ... Puan Rohani adalah merupakan seorang "silent reader" dari blog saya ini ... Kepercayaan dan keyakinan beliau timbul setelah mengikuti perkembangan blog saya ini ... Saya rasa sangat gembira dan teruja apabila perkongsian ilmu di dalam blog ini dapat memberi manfaat kepada anda rakan-rakan pembaca yang budiman sekalian ... Saya mula membantu Puan Rohani untuk lock price @ tempahan pembelian, beliau sendiri membuat bayaran di Maybank melalui online Maybank2u dan ambil sendiri logam emas tulen fizikal di pejabat Public Gold di Batu Berendam Melaka ... Untuk pengetahuan anda ... Public Gold mempunyai cawangan di seluruh negara iaitu sebanyak 17 cawangan keselurahannya dan dijangka akan mula membuka cawangan di Singapore pada penghujung tahun ini ... Jommmm ikut langkah macam Puan Rohani ! ! !







Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !


Jika anda sudah membeli sendiri di Pejabat Public Gold ... Sewaktu untuk mengisi borang menjadi Dealer ... Jangan lupa tuliskan nama saya sebagai "Introducer" tauuuuuu ...

Nama: Ir. Abdul Razak Bin Haji Kamarudin
PG Code: PG 6751
Master Dealer







Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ... Mahu mendapatkan khidmat nasihat dan strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini atau pun perlukan "direct personnel coaching" ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
Call
SMS
+6 019 66 22 909
Whatsapp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

Wassalam.

-Ir. AJAK-
25/06/2012


No comments: