Followers

NUFFNANG

11 June 2012

Ketagih Urusniaga Gold ...







Assalammualaikum dan salam sejahtera ... Moga anda rakan pembaca setia yang budiman beroleh kesihatan yang baik pada hari ini ... Hari ini Isnin adalah hari permulaan minggu dan permulaan persekolahan setelah bercuti selama 2 minggu ... Jalan raya pun dah mula sesak kembali berbanding pada musim cuti sekolah ...


Hari ini saya ingin berkongsi dengan rakan-rakan pembaca sekalian dengan satu tajuk "Ketagih Urusniaga Gold" ... Aper citer nie ... Tuu laa sekadar ingin berkongsi sedikit pendapat dengan anda semua ... Maksud "Ketagih" di sini ialah suka untuk menjalankan aktiviti urusniaga membeli dan menjual logam emas tulen fizikal serta logam perak tulen fizikal ... Apa kebaikan yang akan diperolehi ialah akan mempertingkatkan kekayaan yang kita miliki ... Cara nyer ialah dengan membeli pada waktu harga sedang rendah dan menjual apabila harga telah tinggi ... Maka kita akan mendapat keuntungan ... Di dalam masa yang sama ... Jika kita menjual kepada kenkawan di sekeliling kita ... Kita akan memperolehi keuntungan daripada "Spread" ... Syokkkan ... Dengan "Ketagih Urusniaga Gold" akan meningkatkan kekayaan yang kiter miliki ... Lagi banyak transaksi berulang-ulang kali kita buat ... Lagi banyak keuntungan yang akan kita dapat ... Apa tunggu lagi ... Jommmm jalankan urusniaga gold dengan jenama PUBLIC GOLD ! ! !






Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !


Jika anda sudah membeli sendiri di Pejabat Public Gold ... Sewaktu untuk mengisi borang menjadi Dealer ... Jangan lupa tuliskan nama saya sebagai "Introducer" tauuuuuu ...

Nama: Ir. Abdul Razak Bin Haji Kamarudin
PG Code: PG 6751







Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ... Mahu mendapatkan khidmat nasihat dan strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini atau pun perlukan "direct personnel coaching" ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
Call
SMS
+6 019 66 22 909
Whatsapp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
11/06/2012






4 comments:

Izwa Kamaruddin said...

baik..saya pun baru je nak start kumpul gold..

PELABUR EMAS PERAK said...

teruskan usaha tersebut ...

- dieyana - said...

sekali dah terjebak, sekali dapat untung, berkali2 rasa syukur, memang ketagih lah!...;-)

PELABUR EMAS PERAK said...

wahhhh... awak pun dah ketagih jugakk ... syokkk ader member saya ..heheehe