Followers

NUFFNANG

28 April 2012

Fuhhhh ... Mat Salleh Pun Berminat Dengan Emas !




Assalammualaikum ... Apa khabar rakan-rakan pembaca sekalian ... Doa dan harapan saya agar semua nya ceria-ceria selalu pada hari ini Sabtu ...


Hari ini saya sekadar ingin berkongsi kepada rakan-rakan bahawa pada tempohari saya berkesempatan untuk sembang-sembang dengan seorang "Mat Salleh" yang datang ke Malaysia untuk bercuti di sini .... Beliau seorang warganegara England ... Saya sempat untuk berkongsi kan ilmu berhubung dengan logam emas tulen fizikal kepada beliau ... Perrhhh ... Yang menyeronokkan saya ialah beliau teruja untuk mendengar perkongsian daripada saya ... Maklum sajer lah ... saya bercakap orang putih pun berterabur "Broken English" ... Janji dia paham apa yang ingin saya sampaikan ... Ini bermakna perkongsian ilmu berhubung dengan logam emas tulen fizikal ini tidak terhad kepada rakan sekeliling sahaja ... Anda pun boleh berbuat sedemikian juga seperti macam saya ... "Passion" saya ialah berkongsi ilmu berhubung logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal dengan anda semua ... InsyaAllah selagi diberikan kekuatan dan kesempatan !


 



Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !







Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal, ingin mendapatkan khidmat nasihat mahu pun strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
019 66 22 909
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
28/04/2012







2 comments:

penyuluh perikanan said...

blog yang cantik, saya mengikuti blog ini (follow) 38, saya harap follow kembali
ditunggu
penyuluh perikanan

PELABUR EMAS PERAK said...

terima kasih atas sokongan ... saya follow yer