Followers

NUFFNANG

15 April 2012

Bakal Pesara Pun Berminat Dengan Gold ....





Assalammualaikum ... Bersua kembali rakan-rakan pembaca setia yang budiman ... Tentu santai-santai bersama ahli keluarga pada cuti hujung minggu ini ... Semalam hari Sabtu saya sempat membantu seorang bakal pesara untuk memiliki logam emas tulen fizikal ... Beliau memaklumkan kepada saya bahawa sudah agak lama berminat untuk menukarkan sebahagian wang simpanan yang dimiliki kepada logam emas tulen fizikal ... Cuma beliau sebelum ini belum bertemu dengan seorang yang boleh memberikan keyakinan tentang pelaburan logam emas tulen fizikal ... Sehingga beliau menerima perkongsian ilmu dari saya dan membaca tulisan di dalam blog ini ... Saya gembira dapat membantu orang lain ... Itulah hasrat saya dengan perkongsian ilmu sebegini ... Gambar di atas memaparkan beliau sedang berurusan di pejabat Public Gold di Ampang Point Kuala Lumpur pada pagi semalam ...




Gambar di atas menunjukkan pejabat Public Gold di Ampang Point Kuala Lumpur iaitu sebaris dengan Agro Bank ....




Jika rakan-rakan perhatikan senarai harga emas di atas ... Masih menunjukkan pada paras harga yang sesuai untuk membeli ... Fikir-fikir kan lah ! ! !



Sebarang pertanyaan ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
019 66 22 909
BBM PIN: 23 26 3d 2c


"SUKA EMAS CARI AJAK"


Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
15/04/2012


2 comments:

Unknown said...

berminat nak melabur utk anak2, insyaallah dalam waktu terdekat ni.

PELABUR EMAS PERAK said...

sa fa az ... niat yang baik turr ... demi simpanan masa hadapan ... apa apa contact saya yer.. tq.