Followers

NUFFNANG

6 April 2012

Rakan Saya Sudah Memiliki Logam Emas ... Anda Bila Lagi ! ! !






Assalammualaikum ... Hari ini saya suker untuk berkongsi dengan rakan-rakan pembaca sekalian bahawa seorang lagi rakan saya telah mentransformasikan diri beliau untuk memiliki logam emas tulen fizikal berbanding menyimpan wang tunai di bank ... Keyakinan beliau datang apabila membaca blog saya dan mendapat penerangan secara peribadi daripada saya ... Ini lah yang dinamakan perkongsian ilmu ... Saya memang suker berkongsi ilmu kepada orang lain yang mendatangkan manafaat untuk jangka masa sederhana dan panjang ... Rakan-rakan pembaca bila plak untuk berbuat sedemikian ! ! !






Jika rakan-rakan pembaca ingin "add friend" dengan saya di dalam "facebook" ... dipersilakan dengan "link akaun facebook" pada sebelah kanan blog ini ...





Sebarang kemusykilan dan pertanyaan ... Sila hubungi saya di talian:

019 66 22 909
BBM PIN: 23 26 3d 2c

"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
06/04/2012

No comments: