Followers

NUFFNANG

17 April 2012

Tun Dr Mahathir Pun Memegang Logam Emas Public Gold ...! ! !



Assalammualaikum ... Apa khabar anda semua pada hari yang ceria ini ...

Sewaktu saya pergi ke pejabat Public Gold di Bandar Sunway pada tempohari hari ... Terpandangkan gambar di dinding pejabat Public Gold yang memaparkan wajah ceria bekas Perdana Menteri iaitu Tun Dr Mahathir yang sedang memegang logam emas tulen fizikal jenama Public Gold ... Seorang yang hebat seperti Tun Dr Mahathir pun mempercayai jenama ini ... Rakan pembaca bila pulak untuk memiliki nyer ! ! !





Harga semasa logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal masih rendah untuk di miliki ... Jangan sampai tunggu harga akan naikk ...






Sebarang pertanyaan ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
019 66 22 909
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"


Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
17/04/2012


2 comments:

As Shaari said...

Thanks follow my blog!!!

Kakak saya pun macam awak jugak, peniaga Emas!! saya pernah beli emas pada abg ipar saya, so sekarang saya dh invest di bank rakyat, belum nak tambah lagi lah...Insyaallah, 1 day... Usaha yang sangat bagus...

PELABUR EMAS PERAK said...

thank 4 support ... "gold" jarang menghampakan penyimpan nyer ... betoikan !