Followers

NUFFNANG

21 April 2012

Ramai Betoi Berminat Dengan Logam Emas Nie ... ! ! !





Assalammualaikum ... Bersua kembali rakan-rakan setia pembaca blog ini ... Hari ini cuti hari Sabtu ... Tentu rakan-rakan pembaca sekalian bersantai-santai bersama family ... Hari ini anak-anak saya bersekolah kerana "ganti persekolahan" untuk cuti Hari Raya Haji ... Selepas anak-anak balik dari sekolah, saya bercadang nak bawak anak-anak bersiar-siar ke Kuala Lumpur ...

Wahhh ... Tak sangka saya dengan perkembangan sekarang nie ... Ramai pulak sahabat-sahabat saya ingin mendapatkan khidmat nasihat daripada saya tentang pelaburan logam emas tulen fizikal ini ... Selepas mereka menerima penerangan dengan lebih lanjut dan terperinci daripada saya ... Kawan-kawan saya akan mengambil keputusan untuk menukarkan sebahagian daripada wang simpanan yang mereka miliki di bank ke bentuk logam emas tulen fizikal ... Lagi lewat menukarkan nyer ... maka lagi banyak terhakis wang simpanan yang ada disebabkan oleh inflasi ... Tak risau ker kenkawan semuerrr ???





Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !







Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal, ingin mendapatkan khidmat nasihat mahu pun strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
019 66 22 909
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"


Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
21/04/2012


No comments: