Followers

NUFFNANG

25 April 2012

"Pay Day" ... Tukar Kan Kepada Emas ! ! !





Assalammualaikum ... Bersua kembali pada hari ini ... Hari ini Rabu bertarikh 25hb April 2012 adalah hari yang amat bermakna bagi saya dan rakan-rakan penjawat awam yang lain kerana hari ini adalah hari "PAY DAY" iaitu hari gaji di bank in ke dalam buku akaun bank ... Tambahan pula dapat kenaikan gaji baru beserta dengan tunggakkan sekali ... Tersenyum riang kan ! ! !


Saya suker untuk berkongsi dengan rakan-rakan di kalangan pembaca yang telah mendapat gaji pada hari ini atau esok-esok agar memperuntukkan sebahagian daripada wang tersebut untuk simpanan kita pada masa hadapan ... Cara simpanan yang amat berkesan ialah dengan menukarkan sebahagian wang tersebut kepada bentuk logam emas tulen fizikal atau logam perak tulen fizikal ... Sebagaimana yang selalu saya war-war kan bahawa logam tersebut adalah kalis inflasi dan di dalam masa yang sama akan menggandakan nilai logam tersebut melalui kenaikan harga semasa ... Apabila anda memerlukan tunai untuk urusan seharian ... Maka tukarkan semula logam emas tulen fizikal tersebut kepada bentuk wang kertas semula untuk kegunaan seharian kita pada kadar yang diperlukan sahaja ... Yang selebihnya biar lah di dalam bentuk logam emas tulen fizikal atau logam perak tulen fizikal  ... Semudah itu kan !






Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !








Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal, ingin mendapatkan khidmat nasihat mahu pun strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
019 66 22 909
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
25/04/2012










No comments: