Followers

NUFFNANG

19 April 2012

10 Dirham x 3 Keping ... Saya Dapat Hadiah ! ! !





Assalammualaikum ... Pepagi lagi sudah hujan pada hari ini ... Terasa dingin cuaca ... Hujan rahmat turrrr ... Betoikan !

Pada hari ini saya ingin berkongsikan kepada rakan-rakan pembaca yang setia dengan blog ini bahawa saya dapat hadiah sebanyak 3 keping 10 Dirham ... Siapa bagi hadiah kepada saya ? .... Cuba teka ? ... Siapa lagi jika bukan pengilang "Dirham" ini iaitu Syarikat Public Gold (PG) ... Kenapa PG bagi hadiah ? .... Kerana pada bulan Mac 2012 yang lalu saya telah berjaya "memperkenalkan" 3 orang untuk memiliki logam emas tulen fizikal berjenama PG ... Niat saya hanya sekadar berkongsi ilmu dan pengetahuan yang saya ada untuk kebaikan rakan-rakan di sekeliling saya berhubung peluang untuk menjana kekayaan dengan logam emas tulen fizikal ... Rezeki anak-anak saya kot ... Tanpa di duga rezeki ini datang kepada saya dengan nilai RM133 x 3 keping 10 Dirham = berjumlah RM399 ... Ini membangkitkan  semangat saya untuk "Sharing" ilmu kepada semua orang dengan lebih agresif lagi .... Syukur kepada "NYA" dengan peluang dan kekuatan yang ada ! ! !





Jika rakan-rakan pembaca berminat untuk memiliki kepingan 10 Dirham ini ... Harga semasa seperti jadual di bawah ...






Sebarang pertanyaan ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
019 66 22 909
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"


Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
19/04/2012


2 comments:

shoutvoc said...

wah bertuah la dapat free dirham..saya pun baru2 nak ceburi emas ni..

PELABUR EMAS PERAK said...

shoutvoc ... bagus turr ... mulakan dari skarng ... manfaat untuk masa depan ..tq