Followers

NUFFNANG

29 April 2012

Sembang Emas Dengan Kenkawan ....






Assalammualaikum dan salam sejahtera ... Apa khabar anda semua pada cuti hari Ahad pada hari ini ... Doa dan harapan saya agar anda berada di dalam keadaan santai bersama ahli keluarga ...


Petang semalam saya berkesempatan untuk lepak-lepak dengan kenkawan rakan bekas Sekolah Raja Chulan Ipoh Perak (Zoul, Meor, Faisal dan Roslen) untuk mengimbau kenangan manis sewaktu di sekolah dahulu ... Sambil itu saya juga mengambil kesempatan untuk berkongsi tentang pengalaman saya sebagai seorang pelabur logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal yang boleh menjana pendapatan yang lumayan ... Kawan-kawan saya dengan fikiran terbuka mendengar dengan penuh keterbukaan untuk mengambil peluang yang ada ... Malah pelbagai strategi saya kongsi kan dengan mereka bagi mengambil peluang untuk memaksimakan keuntungan dengan mengambil kira semua faktor instrumen kewangan seperti kemudahn bank-bank tenpatan bagi membantu hasrat kita untuk menjadi seorang pelabur yang lebih berwibawa ... Saya dan rakan-rakan juga telah merancang untuk menggabungkan kepakaran masing-masing serta "network" yang sedia ada bagi meraih keuntungan dengan lebih besar lagi dengan kewujudan konsep "group" untuk bekerjasama dalam kumpulan ...





Sahabat-sahabat saya juga mempunyai idea-idea yang bernas bagi memaksimakan peluang yang ada di sekeliling kita bagi memberi ruang kepada kita untuk menjadi seorang pelabur yang lebih berkesan dan sistematik ... Jika anda ingin mendapatkan nasihat terus serta berkongsi strategi daripada saya ... Jangan segan silu untuk hubungi saya ...





Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !







Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal, ingin mendapatkan khidmat nasihat mahu pun strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
019 66 22 909
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
29/04/2012








No comments: