Followers

NUFFNANG

16 March 2012

Welcome On Board Rakan Biznes ...





Assalammualaikum ... Bersua kembali rakan-rakan pembaca yang budiman sekalian ... Doa saya pada hari Jumaat yang penuh keberkatan hari ini agar semua nyer akan mendapat rahmat dan hidayah dari "NYA" ... InsyaAllah ... Pada entree hari ini saya ingin memaparkan gambar rakan biznes saya yang baru ... Ini bermakna perkongsian sedikit ilmu serta pengalaman yang saya miliki telah memberi keyakinan kepada rakan-rakan pembaca untuk mencebur diri di dalam pelaburan logam emas tulen fizikal ... Harapan dan doa saya juga agar coretan di dalam blog ini akan memberi manfaat yang berguna kepada anda semua ... Rakan biznes saya ini boleh dihubungi melalui talian:

Encik Mohd Nor
H/p: 019 328 78 37





Andai kata terbuka pintu hati rakan-rakan pembaca sekalian untuk cuba berjinak-jinak dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan  mengambil keputusan untuk menukarkan wang simpanan yang sedia ada kepada logam emas fizikal tulen atau logam perak fizikal tulen ... Inilah caranya ( klik di sini ) ... 





Sekiranya rakan- rakan pembaca sekalian berhasrat untuk  mendapatkan entry saya yang kemaskini secara automatik ... Jangan malu-malu dan segan silu untuk mengisi kan alamat emel di dalam ruangan "Follow By Email" pada ruangan sebelah kanan blog ini ... Percuma jerrrr !

Jika rakan-rakan pembaca ingin "add friend" dengan saya di dalam "facebook" ... dipersilakan dengan "link akaun facebook" pada sebelah kanan blog ini ...


Sebarang kemusykilan dan pertanyaan ... Sila hubungi saya di talian:
019 66 22 909
BBM PIN 23 26 3d 2c

Emas ... Dulu ... Kini Dan Selama Nya !

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
16/03/2012

No comments: