Followers

NUFFNANG

21 March 2012

Rakan Biznes ... Welcome On Board !






Assalammualaikum dan salam sejahtera ... Apa khabar rakan-rakan pembaca yang setia dengan blog ini ... Entry pada hari ini saya ingin memperkenalkan rakan biznes saya yang baru ... Beliau begitu teruja untuk bersama-sama merebut peluang di dalam pelaburan logam emas tulen fizikal ... Beliau boleh dihubungi melalui talian:

Encik Zainal
h/p: 012 308 54 91

Rakan-rakan pembaca sekalian boleh melihat bahawa dari hari ke sehari ... Senarai rakan biznes saya telah bertambah (sila lihat senarai nama, lokasi dan nombor handphone di sebelah kanan blog ini) ... Mereka begitu yakin dan percaya bahawa pelaburan di dalam logam emas tulen fizikal atau logam perak tulen fizikal akan membawa faedah kepada mereka ... Sekali lagi saya ingin menyatakan bahawa pelaburan di dalam logam emas tulen fizikal merupakan "kalis inflasi" ... Ini bermakna wang simpanan yang kita ada akan terhakis dan nilai kuasa belanja akan berkurangan ... Manakala simpanan di dalam bentuk logam emas tulen fizikal adalah sebaliknya ... Fikir-fikir kan rakan pembaca sekalian ! ! !




Bagi rakan-rakan pembaca yang berhasrat dan mahu untuk cuba berjinak-jinak dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan  mengambil keputusan untuk menukarkan wang simpanan yang sedia ada kepada logam emas fizikal tulen atau logam perak fizikal tulen ... Inilah caranya ( klik di sini ) ... Jangan tunggu esok-esok ... Nanti menyesal tak sudah pulak disebabkan harga telah  melonjak naik...






Sekiranya rakan- rakan pembaca sekalian berhasrat untuk  mendapatkan entry saya yang kemaskini secara automatik ... Jangan malu-malu dan segan silu untuk mengisi kan alamat emel di dalam ruangan "Follow By Email" pada ruangan sebelah kanan blog ini ... Percuma jerrrr !

Jika rakan-rakan pembaca ingin "add friend" dengan saya di dalam "facebook" ... dipersilakan dengan "link akaun facebook" pada sebelah kanan blog ini ...


Sebarang kemusykilan dan pertanyaan ... Sila hubungi saya di talian:

019 66 22 909
BBM PIN 23 26 3d 2c

Emas ... Dulu ... Kini Dan Selama Nya !

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
21/03/2012


No comments: