Followers

NUFFNANG

3 March 2012

Rakan Bisnis ... Welcome On Board !


Assalammualaikum ... Di doakan agar semua pembaca beroleh hidayah dari "NYA" ... Pagi ini saya menemani rakan bisnis untuk mengambil stok logam emas fizikal di Bandar Sunway dan membantu rakan bisnis saya untuk mendaftar sebagai Dealer Syarikat Public Gold Marketing Sendirian Berhad ... Ini bermakna rakan niaga saya membeli logam emas fizikal dengan dengan kadar harga diskaun ... Cerdik kan mereka ... Di dalam masa yang sama, rakan bisnis saya telah bergelar "TOKEY EMAS" ... Syok tur !



Lihat gambar di atas ... Rakan bisnis saya dengan penuh kebanggaan menayangkan stok fizikal logam emas ... Masih panas coz baru sahaja keluar dari peti besi ... Jika pembaca ingin berkenalan dengan beliau ... Boleh hubungi beliau:

Nama: Faisal
Nombor handphone: 013 33 88 395
BBM PIN: 27 04 26 B0





Seorang lagi rakan bisnis saya yang masih muda dan kacak dengan penuh keriangan memegang stok logam emas fizikal milik beliau ... Pembaca juga boleh bertanyakan perasaan beliau setelah bergelar "USAHAWAN" emas di talian"

Nama: Azim
Nombor handphone: 012 654 08 66  atau 013 31 41 415




Untuk pengetahuan pembaca sekalian ... Urusniaga emas adalah ditangguhkan pada hari Sabtu dan hari Ahad ... Walau bagaimanapun ... Pembaca sekalian masih boleh "lock price" pada bila bila masa dengan dengan Syarikat Public Gold ...


Sekiranya pembaca sekalian berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang pelaburan logam emas yang menjanjikan pulangan yang lumayan ... Sila hubungi saya di talian:

019 66 22 909
BBM PIN 23 26 3d 2c

 Sekian ... bertemu kembali ... InsyaAllah ... terima kasih.


-AJAK- 

No comments: