Followers

NUFFNANG

26 March 2012

Genap Sebulan Usia Blog ...





Assalammualaikum ... Bersua kembali rakan-rakan pembaca sekalian ... Doa dan harapan saya agar semua berada di dalam keadaan sihat sejahtera dan ceria-ceria selalu ... Hari ini genap usia blog saya "sebulan" ... Hit counter menunjukkan bacaan ke "1555" ... Ucapan ribuan terima kasih ke atas semua rakan-rakan pembaca yang setia dengan blog ini yang memberikan sokongan padu ... InsyaAllah saya akan terus berkongsi pandangan di dalam entry blog ini pada masa akan datang ... "SUKA EMAS CARI AJAK" ...






Bagi rakan-rakan pembaca yang berhasrat dan mahu untuk cuba berjinak-jinak dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan  mengambil keputusan untuk menukarkan wang simpanan yang sedia ada kepada logam emas fizikal tulen atau logam perak fizikal tulen ... Inilah caranya ( klik di sini ) ... Jangan tunggu esok-esok ... Nanti menyesal tak sudah pulak disebabkan harga telah  melonjak naik...






Sekiranya rakan- rakan pembaca sekalian berhasrat untuk  mendapatkan entry saya yang kemaskini secara automatik ... Jangan malu-malu dan segan silu untuk mengisi kan alamat emel di dalam ruangan "Follow By Email" pada ruangan sebelah kanan blog ini ... Percuma jerrrr !

Jika rakan-rakan pembaca ingin "add friend" dengan saya di dalam "facebook" ... dipersilakan dengan "link akaun facebook" pada sebelah kanan blog ini ...


Sebarang kemusykilan dan pertanyaan ... Sila hubungi saya di talian:

019 66 22 909
BBM PIN 23 26 3d 2c


"SUKA EMAS CARI AJAK"

Emas ... Dulu ... Kini Dan Selama Nya !

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
26/03/2012



No comments: