Followers

NUFFNANG

12 March 2012

Lagi Rakan Biznes ... Welcome On Board !



Assalammualaikum ... Doa saya agar rakan-rakan pembaca berada di dalam keadaan sihat sejahtera di samping keluarga tersayang ... Maklumlah musim cuti persekolahan ini sudah pasti pada hujung minggu lepas kita menerima jemputan kenduri kendara majlis perkahwinan ... Jadual saya makin sibuk sekarang ini ... Maklumlah memenuhi temujanji rakan-rakan untuk mendapat penerangan yang lebih lanjut dan "coaching" berhubung dengan pelaburan logam emas fizikal tulen dan logam perak fizikal tulen ... Demi hasrat untuk berkongsi sedikit ilmu yang ada ... Semua temujanji di atur dengan sebaik mungkin ... Bak kata kenkawan semua "sharing is caring" ... Betoikan !!!



Kesempatan ini saya ingin mengucapkan tahniah dan syabas kepada rakan biznes saya yang baru ... Dengan keputusan yang tepat kerana telah menukarkan sebahagian daripada aset beliau kepada logam emas fizikal tulen ... Rakan-rakan pembaca boleh menghubungi beliau jika berhasrat untuk bertanyakan pandangan beliau berhubung dengan keputusan beliau untuk memulakan pelaburan logam emas fizikal tulen ... Beliau boleh dihubungi di talian:

Encik Roslen Ramlan
H/p: 019 377 90 84





Harga semasa logam emas fizikal tulen dan logam perak fizikal tulen masih berada pada paras yang sesuai untuk menambah stok atau baru ingin memulakan pelaburan ... Setelah rakan-rakan pembaca telah mengetahui kebaikan dan peluang untuk menjana pendapatan dengan pelaburan di dalam logam ini dan terbuka hati untuk memiliki logam emas fizikal tulen atau pun logam perak fizikal tulen ... Inilah caranya ( klik di sini ) ... 




Sekiranya rakan- rakan pembaca sekalian ingin mendapatkan entry saya yang kemaskini secara automatik ... Boleh lah mengisi alamat emel di dalam ruangan "Follow By Email" pada ruangan sebelah kanan blog ini ... Percuma jerrrr !


Sebarang kemusykilan dan pertanyaan ... Sila hubungi saya di talian:
019 66 22 909
BBM PIN 23 26 3d 2c

Emas ... Dulu ... Kini Dan Selama Nya !

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
12/03/2012




No comments: