Followers

NUFFNANG

9 March 2012

Minum Kopi Dengan Rakan Biznes ... Welcome On Board Bro !





Assalammualaikum ... bersua kembali kita pada hari Jumaat yang penuh keberkatan pada hari ini ... Doa saya agar rakan-rakan pengunjung sekalian akan beroleh rahmat dari "NYA" ... Tempohari saya berkesempatan untuk minum kopi dengan rakan biznes saya sambil sembang-sembang pasal topik logam emas fizikal ... Wowww sambil itu mengatur strategi untuk mengorak langkah ke hadapan ...




Cuba lihat gambar di atas ... Rakan saya tersenyum girang di samping stok logam emas yang beliau miliki ... Beliau seorang Arkitek Professional Berdaftar ... Jika rakan-rakan pembaca ingin berhubung dengan beliau, boleh lah menghubungi beliau di talian:

Nama: Ar. Hafizzudin
No. h/p: 012 62 44 674






Harga logam emas fizikal dan logam perak fizikal  pada hari ini masih menunjukkan pada paras rendah untuk dimiliki ... Jika rakan-rakan pembaca telah mengetahui kebaikan dan peluang untuk menjana pendapatan dengan pelaburan di dalam logam ini dan berhasrat untuk memiliki logam emas fizikal atau pun logam perak fizikal ... Inilah caranya ( klik di sini ) ... 




Sekiranya rakan pembaca ingin mendapatkan entry yang kemaskini secara automatik ... Boleh lah mengisi alamat emel di dalam ruangan "Follow By Email" pada ruangan sebelah kanan blog ini ... Percuma jerrrr !

Sebarang kemusykilan dan pertanyaan ... Sila hubungi saya di talian:
019 66 22 909
BBM PIN 23 26 3d 2c


Emas ... Dulu ... Kini dan Selama Nya !

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.


-Ir. AJAK-
09/03/2012




No comments: