Followers

NUFFNANG

6 March 2012

Rakan Biznes ... Welcome On Board !





Assalammualaikum ... Bertemu kembali rakan-rakan pembaca sekalian ... Didoakan agar beroleh kesejahteraan dan ketenangan untuk menjalani kehidupan seharian ... Entry pada kali ini saya ingin berkongsi coretan berhubung dengan rakan biznes saya ... Mereka ialah pasangan suami isteri ... Tuan Haji Shahrom dan Puan Zunaida ... Mereka adalah rakan biznes saya yang aktif berkongsi ceriter tentang kebaikan di dalam pelaburan logam emas fizikal dan logam perak fizikal bersama rakan-rakan taulan ... Alhamdulillah dengan berkat kesabaran mempromosikan kebaikan pelaburan di dalam pelaburan logam emas fizikal dan logam perak fizikal ... Mereka juga sudah mempunyai rangkaian rakan biznes tersendiri ... Saya akan memberi sokongan yang tidak berbelah bahagi kepada mereka untuk berkongsi pengetahuan dan pengalaman berhubung dengan pelaburan logam emas fizikal dan logam perak fizikal bersama mereka ...




Sekiranya rakan-rakan pembaca ingin menghubungi rakan biznes saya di talian:

Tuan Haji Shahrom
H/p: 019 667 52 46


Puan Zunaida
H/p: 019 350 77 00



Rakan-rakan pembaca sekalian boleh melibat gambar betapa ceria para pelabur kerana pulangan di dalam pelaburan logam emas fizikal dan logam perak fizikal menjanjikan pulangan yang lumayan ... Pernah kah para pembaca sekalian terpikir atau terdengar bahawa orang yang menyimpan emas akan menjadi "miskin" ... Dengan memiliki logam emas fizikal membolehkan anda mendapat kecairan pada bila-bila masa sahaja ... Jika perlukan wang bolehlah di jual atau digadaikan sahaja ... Malahan para jutawan juga akan menyimpan emas sebagai satu simbol kekayaan yang sebenar dan menambahkan kekayaan mereka ... Betoikan !!!




Harga semasa logam emas fizikal dan logam perak fizikal adalah amat sesuai untuk menambah pelaburan atau pun yang baru nak berjinak-jinak dengan pelaburan logam emas fizikal dan logam perak fizikal .... Cara untuk membuat belian adalah seperti berikut ( klik di sini ) .... Sekiranya para pembaca ingin mengetahui kebaikan menjadi rakan biznes saya ( klik di sini )


Sekiranya para pembaca ingin mendapatkan entry saya yang kemaskini secara automatik ... Boleh lah mengisi alamat emel di dalam ruangan "Follow By Email" pada ruangan sebelah kanan blog ini ... Percuma jerrrr !

Sebarang kemusykilan dan pertanyaan ... Sila hubungi saya di talian:
019 66 22 909
BBM PIN 23 26 3d 2c

Sekian ... bertemu lagi ... insyaAllah ... terima kasih.

-Ir. AJAK-
06/03/2012




No comments: