Followers

NUFFNANG

8 July 2012

Perkongsian Ilmu ...













Bismillahhirrohmannirrohhim ...


Assalammualaikum dan salam sejahtera ...


Semalam hari Sabtu saya berkesempatan untuk menghadiri majlis ilmu yang telah diadakan di Dewan Seminar Pejabat Public Gold Cawangan Seremban Negeri Sembilan untuk menimba ilmu dan pengalaman daripada Sifu Sifu Gold ... Mereka berkongsi pengalaman dan ilmu berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan strategi pemasaran yang telah terbukti berkesan untuk melayakkan mereka bergelar "Master Dealer" dan "Priority Dealer" ... Saya memang suker untuk "copy paste" sahaja apa yang telah mereka buat ... Tak perlu nak pikir pikir banyak banyak ... Betoikan ... Kenkawan jugak jika ingin berjaya macam mereka ini ... Ilmu yang kita dapat seharusnya dikongsikan dengan kenkawan ... Saya amat sudi dan bersedia untuk membantu anda rakan-rakan pembaca setia yang budiman sekalian untuk melabur di dalam logam emas tulen fizikal tulen ... InsyaAllah ! ! ! 








Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !


Jika anda sudah membeli sendiri di Pejabat Public Gold ... Sewaktu untuk mengisi borang menjadi Dealer ... Jangan lupa tuliskan nama saya sebagai "Introducer" tauuuuuu ...

Nama: Ir. Abdul Razak Bin Haji Kamarudin
PG Code: PG 6751
Master Dealer









Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ... Mahu mendapatkan khidmat nasihat dan strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini atau pun perlukan "direct personnel coaching" ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
Call
SMS
+6 019 66 22 909
Whatsapp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Wassalam.

-Ir. AJAK-
08/07/2012



No comments: