Followers

NUFFNANG

6 July 2012

Peraduan Mencipta Slogan ...







Bismillahhirrohmannirrohhim ...


Assalammualaikum dan salam sejahtera ...


Moga kita semua ceria-ceria pada pagi hari Jumaat yang penuh barakah ini ... Entry pada hari ini saya ingin berkongsi dengan rakan-rakan pembaca setia yang budiman sekalian dengan peluang untuk memiliki dinar dan dirham pada musim hari raya yang akan kunjung tiba pada bulan Ogos 2012 nanti ... Dengan setiap pembelian RM5 ribu dan ke atas di dalam transaksi satu resit akan melayakkan anda untuk  menyertai peraduan mencipta slogan kreatif dengan memberitahu "Mengapa Anda Suka Emas" ... Slogan yang paling kreatif akan memenangi hadiah dinar dan dirham ... Apa tunggu lagi ... Rebut lah peluang ini ! ! !








Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !


Jika anda sudah membeli sendiri di Pejabat Public Gold ... Sewaktu untuk mengisi borang menjadi Dealer ... Jangan lupa tuliskan nama saya sebagai "Introducer" tauuuuuu ...

Nama: Ir. Abdul Razak Bin Haji Kamarudin
PG Code: PG 6751
Master Dealer







Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ... Mahu mendapatkan khidmat nasihat dan strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini atau pun perlukan "direct personnel coaching" ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
Call
SMS
+6 019 66 22 909
Whatsapp
BBM PIN: 23 26 3d 2c




"SUKA EMAS CARI AJAK"

Wassalam.

-Ir. AJAK-
06/07/2012


No comments: