Followers

NUFFNANG

14 October 2012

Meriah Giler Gala Dinner Public Gold 2012 ...








Bismillahhirrohmannirrohhim ...


Assalammualaikum dan salam sejahtera ...


Meriah giler majlis Gala Dinner Public Gold 2012 malam tadi yang telah diadakan di Grand Ballroom Hotel Crown Plaza Mutiara di Jalan Sultan Ismail ibu negara Kuala Lumpur ... Rata rata semua hadirin  bergembira dengan juadah yang enak-enak yang telah disajikan dan majlis berlangsung dengan penuh gilang gemilang ... Tetamu yang hadir juga berpakaian begitu menarik sekali ... Pelabur gold berkenalan antara satu sama lain dan beramah mesra sambil berkongsi pengalaman masing masing ...   Pelabur di kalangan Rangkaian "PELABUR EMAS PERAK" juga tidak ketinggalan untuk memenuhi 3 meja bulat ... 





Majlis ini jugak menyaksikan bahawa saya menerima "AWARD TOP PERFORMANCE 2012" di  atas pentas ... Kerana telah berkongsi ilmu dan kebaikan untuk melabur di dalam logam emas tulen fizikal dengan platform Syarikat Public Gold kepada semua rakan-rakan pelabur logam emas tulen fizikal ... Syukur ke hadrat NYA dengan peluang yang diberikan kepada saya dan juga kepada pihak pengurusan tertingi Syarikat Public Gold ... Saya amat amat gembira dengan pencapaian ini ... Terima kasih kepada semua yang telah menyokong penuh saya selama tempoh ini ... Tanpa sokongan rakan-rakan pelabur sekalian ... Sukar untuk saya berada di kedudukan sekarang ini ... I LOVE U ALL ! ! !








Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal pada masa sekarang ini yang masih di bawah USD1800 per 1 auns ...


Jika anda sudah membeli sendiri di Pejabat Public Gold ... Sewaktu untuk mengisi borang menjadi Customer atau Dealer ... Jangan lupa tuliskan nama saya sebagai "Introducer" tauuuuuu ...


Nama: Ir. Abdul Razak Bin Haji Kamarudin
PG Code: PG 6751
Status: Master Dealer






Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ... Mahu mendapatkan khidmat nasihat dan strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini atau pun perlukan "direct personnel coaching" ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
Call
SMS
+6 019 66 22 909
Whatsapp
Viber
Tango
Instagram : ir_ajak
YouTube : PELABUR EMAS PERAK


"SUKA EMAS CARI AJAK"

Wassalam.
-Ir. AJAK-
14/10/2012

No comments: