Followers

NUFFNANG

1 October 2012

Makin Bertambah Rangkaian "Pelabur Emas Perak" ...







Bismillahhirrohmannirrohhim ...


Assalammualaikum dan salam sejahtera ...


Pada hari ini adalah hari pertama dalam Bulan Oktober 2012 ... Sudah hampir ke penghujung tahun kan ... Ini bermakna jugak sudah hampir 8 bulan saya mempromosikan kebaikan menjadi pelabur emas melalui blog saya ini ... Semakin ramai yang sudah mula celik dengan ilmu pelaburan logam emas ini ... Alhamdulillah saya panjatkan setinggi kesyukuran ke Hadrat NYA kerana memudahkan urusan saya seharian dalam usaha untuk berkongsi ilmu pelaburan logam emas fizikal ... Hujung minggu lepas sahaja sudah beberapa orang pelabur logam emas yang baru turut bersama-sama saya di dalam "Rangkaian Pelabur Emas Perak" ... Syabas diucapkan kepada mereka yang sudah celik pelaburan logam emas ... Anda bila pulakk ! ! !

Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal pada masa sekarang ini yang masih di bawah USD1800 per 1 auns ...


Jika anda sudah membeli sendiri di Pejabat Public Gold ... Sewaktu untuk mengisi borang menjadi Customer atau Dealer ... Jangan lupa tuliskan nama saya sebagai "Introducer" tauuuuuu ...

Nama: Ir. Abdul Razak Bin Haji Kamarudin
PG Code: PG 6751
Status: Master Dealer



 
Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ... Mahu mendapatkan khidmat nasihat dan strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini atau pun perlukan "direct personnel coaching" ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
Call
SMS
+6 019 66 22 909
Whatsapp


"SUKA EMAS CARI AJAK"

Wassalam.
-Ir. AJAK-
01/10/2012

No comments: