Followers

NUFFNANG

21 September 2012

Pelabur Emas Tak Kira Usia ...






Bismillahhirrohmannirrohhim ...


Assalammualaikum dan salam sejahtera ...


Pelabur emas tidak mengira usia untuk menceburkan diri ... Tidak semestinya orang kaya sahaja yang boleh memiliki logam emas ... Di kalangan pelajar pusat pengajian tinggi tempatan pun sudah bijak untuk mengaktifkan diri dengan aktiviti pelaburan emas ini ... Buktinya jelas bahawa salah seorang rakan "Pelabur Emas Perak" adalah seorang mahasiswa tahun akhir di salah satu universiti di Ibu Negara ... Beliau tertarik dengan pelaburan logam emas tulen fizikal ini kerana telah mempunyai ilmu tentang kebaikan untuk menyimpan aset di dalam bentuk logam emas tulen fizikal berbanding wang kertas ... Syabas diucapkan kepada "Encik Hafiy" kerana telah terlibat secara langsung di dalam aktiviti pelaburan logam emas tulen fizikal ini ... Beliau boleh dihubungi di talian berikut:

Nama   : Encik Hafiy
H/p      : 013 920 54 70

Rakan-rakan pembaca setia yang budiman bila pulak nak memulakan simpanan di dalam bentuk logam emas tulen fizikal nie ... Jommmm mulakan sekarang ! ! !






Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal pada masa sekarang ini ! ! !


Jika anda sudah membeli sendiri di Pejabat Public Gold ... Sewaktu untuk mengisi borang menjadi Dealer ... Jangan lupa tuliskan nama saya sebagai "Introducer" tauuuuuu ...

Nama: Ir. Abdul Razak Bin Haji Kamarudin
PG Code: PG 6751
Status: Master Dealer






Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ... Mahu mendapatkan khidmat nasihat dan strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini atau pun perlukan "direct personnel coaching" ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
Call
SMS
+6 019 66 22 909
Whatsapp
BBM PIN: 23 26 3d 2c


"SUKA EMAS CARI AJAK"

Wassalam.
-Ir. AJAK-
21/09/2012

1 comment:

Capboyz said...

Terima kasih.Jangan lupa singgah ke http://capstarz.blogspot.com/