Followers

NUFFNANG

8 August 2012

Sejarah Harga Emas Akan Berulang ...







Bismillahhirrohmannirrohhim ...


Assalammualaikum dan salam sejahtera ...


Pada hari ini sudah masuk hari ke 19 Ramadhan ... Maka Sholat Sunat Tarawih mulai malam ini adalah termasuk di dalam malam 10 hari terakhir Ramadhan ... Sama-sama lah kiter mengambil kesempatan untuk menambahkan daya usaha untuk terus beribadat bagi memperolehi ganjaran yang berlipat kali ganda pada bulan yang penuh barakah ini ...

Pada hari ini juga saya ingin berkongsi dengan dengan anda semua rakan-rakan pembaca setia yang budiman dengan carta graf logam emas di atas iaitu menunjukkan bahawa pattern harga pada tahun 2008 akan dijangka akan berulang kembali pada tahun 2012 ini ... Yang pasti kenaikan harga bagi tempoh jangkamasa mulai tahun 2008 ke tahun 2012 telah terbukti melebihi 150% ... Wowwwwww ... Kejatuhan harga pada tahun 2008 adalah disebabkan oleh krisis Sub Prima di Negara Amerika dan pada tahun 2012 ini telah berlaku Krisis Zon Euro di Negara Eropah ... Sama-sama kiter saksikan kebarangkalian sejarah harga emas akan berulang kembali ... Cepat-cepat ambil peluang keemasan ini untuk kiter meraih keuntungan yang lumayan pada masa akan datang ... Apa tunggu lagi ! ! !






Rebut lah peluang untuk memiliki logam emas tulen fizikal ini sementara tempoh harga pada paras yang masih rendah ini ! ! !


Jika anda sudah membeli sendiri di Pejabat Public Gold ... Sewaktu untuk mengisi borang menjadi Dealer ... Jangan lupa tuliskan nama saya sebagai "Introducer" tauuuuuu ...

Nama: Ir. Abdul Razak Bin Haji Kamarudin
PG Code: PG 6751
Status: Master Dealer






Sebarang pertanyaan berhubung dengan pelaburan logam emas tulen fizikal dan logam perak tulen fizikal ... Mahu mendapatkan khidmat nasihat dan strategi untuk menjana keuntungan dengan logam ini atau pun perlukan "direct personnel coaching" ... Sila hubungi saya di talian:


PELABUR EMAS PERAK
Call
SMS
+6 019 66 22 909
Whatsapp
BBM PIN: 23 26 3d 2c


"SUKA EMAS CARI AJAK"

Wassalam.
-Ir. AJAK-
08/08/2012

No comments: